duminică, 20 decembrie 2009

Se apropie.



A mai ramas mai putin de o saptamana..tocmai am terminat de ornat bradul impreuna cu ai mei..n`am mai facut asta de 2 ani cred,pentru ca am fost prea lenesa perioada aia,si l`am lasat pe tata sa`l impodobeasca singur.

Dar desi mai sunt cateva zile pana in Ajun,bradul asta impodobit ma face sa fiu si mai nerabdatoare,si mai curioasa,pentru ca nu stiu ce am sa primesc..eu le`am dat de inteles ca mi`as dori un aparat foto,pentru ca cel pe care l`am avut s`a stricat,dar le`am verificat lista de cumparaturi cand au venit azi din Cora si nu era niciun aparat :)) ..doar dulciuri si chestii pentru casa.

Pana la urma chiar daca nu am sa primesc aparatul,tot am sa fiu fericita,Craciunul ma face intotdeauna sa ma simt mai bine si mai multumita cu ceea ce am,ceea ce primesc de la cei dragi.

Nu stiu daca am sa mai scriu pana de Anul Nou care abia astept sa vina,asa ca pana la urmatorul post va urez tuturor Craciun fericit `! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu