luni, 21 decembrie 2009

Brittany Murphy Noiembrie 10, 1977 – Decembrie 20, 2009



M`am trezit pe la 10 azi dimineata si ca de obicei imi puneam sa mananc si imi pregateam un 3 in 1..si dintr`o data o aud pe maica`mea ca ma intreba daca imi mai aduc aminte de tipa blonda care a jucat cu Ashton in Just Married..bineinteles ca`mi mai aminteam,o stiam si din alte filme,era una din actritele mele preferate ..iar apoi mi`a spus ca a murit ieri din cauza unui atac de cord..la 32 de ani.

Am ramas socata si uimita,bineinteles,ca de fiecare data cand moare cineva atat de cunoscut..atat de tanar..si desi e ceva normal,unii iti dau senzatia ca este atat de anormal sa aflii intr`o zi ca ei nu mai sunt..

Nu a jucat in vreun "film mare",juca in genul de filme care fac recorduri la inchirieri,in "comedioare".. cateva filme cunoscute: 8 Mile,Just Married,Sin City,Riding in cars with boys..

Cum era si firesc,Ashton Kutcher(fost iubit si partener de film) si`a exprimat regretul printr`un simplu mesaj pe Twitter,pe care l`au preluat toate siteurile de stiri:


"Cele mai sincere condoleante catre familia lui Brittany, catre sotul ei si catre mama ei minunata, Sharon"..

"Ne vedem pe cealalta lume",
a mai adaugat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu