vineri, 13 noiembrie 2009

Preda in carantina.

Cam tarziu postez chestia asta,avand in vedere ca in liceul Marin Preda s-au suspendat orele de marti,10 noiembrie,dar abia acum am facut rost de net.Nu,nu-mi merge netul,stati linistiti..dar sunt la un var.
Ahem,cum spuneam,s-au suspendat orele in Preda deocamdata pana miercuri,18 noiembrie,dar sa vedem cum evolueaza chestia asta cu gripa noua pana atunci.Eu sper ca liceul sa isi reia orele de curs destul de curand pentru ca ma plictisesc acasa de moarte fara net :)))

Liceul "Marin Preda" din Capitala a fost inchis miercuri dimineata dupa ce mai multi elevi au fost diagnosticati cu gripa noua.
Numarul unitatilor scolare inchise in Bucuresti a ajuns astfel la 5, informeaza Realitatea TV.
Inca de luni, 9 noiembrie, la Liceul "Marin Preda" fusesera suspendate cursurile la doua clase dupa confirmarea primelor cazuri.
Tot miercuri a inceput dezinsectia in liceele bucurestene "Matei Basarab", inchis luni, "Mihai Viteazu" si Colegiul German "Goethe".

Din cate stiam eu,dezinsectie la liceul meu se facuse de sambata dinaintea suspendarii orelor,dar se pare ca nu prea a avut niciun efect ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu