luni, 8 februarie 2010

Bla.

Chiar nu stiu cum sa numesc postul asta,asa ca multumiti-va cu atat.

Vacanta asta am fost la majoratul prietenilor mei buni Mary si Rudy,la majoratul lui Andrei,un coleg,si la ziua verisoarei mele Anca..in rest,am stat in casa majoritatea timpului..bineinteles,datorita frigului..

Desi este luni si vacanta s-a terminat,am inceput semestrul 2 de scoala,nu am fost azi pentru ca a fost destul de nasol afara,nici majoritatea colegilor mei nu au mers,asa ca am zis sa trec peste decizia inteleapta a lui Boc.
Sper sa se termine cat mai repede cu gerul asta,ca nu-l mai suport..

Joi,11 februarie,o sa se tina balul bobocilor la mine in liceu,in sfarsit,dupa nu mai stiu cate amanari..ba din cauza fondurilor,ba din cauza locatiei,ba din cauza gripei..sper sa nu cante iar unii muzica populara[in loc de Arssura],ca anul trecut..si daca or sa cante,macar Nox sa danseze bine :)) [nu,nu stiu cine a scris **** Nox pe tabla]..


Sper sa mai scriu zilele astea,deocamdata v-am "raportat" pe scurt ultimele evenimente..pana atunci am sa va las cu poza lui Jensen :)) :


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu