vineri, 16 octombrie 2009

Ce zi !

Astazi,mergand spre liceu,eu cu Rudy si Mary,ne-am dat seama ca drumul ala inspre liceu,de cum coboram din 41 sau 178 la crangasi,l-am facut pana in anul asta de vreo 4-5 sute de ori...destul de mult zic eu,nu am pus si datile cand am luat masina pentru 2 statii :D
La istorie,lumea a luat 10 pe referate,cum obisnuieste profa sa dea,si nu a lipsit nici morala atribuita in fiecare ora unui coleg sau unei colege,depinde pe cine i se pune pata.
Profa de latina a devenit mai severa la ascultare,de parca am da bacul la materia asta antica..
Celelalte ore nu prea conteaza de azi.
Si acum,piesa de rezistentza a zilei : aglomeratia din 178.Nu stiu daca vreodata,din toate aglomeratiile in care am intrat eu,a fost vreuna mai groaznica decat asta de azi.Lumea tot intra la statii in masina ,desi vedea ca nu se mai poate respira si nici nu se mai puteau deschide usile..sa nu mai zic ca abia am coborat[la statia mea,era deschisa o singura usa,ca cei care nu coborau,in loc sa coboare totusi ca sa faca loc,se ingramadeau intr-o parte si automat,usa era blocata].
Acum,am aflat ca trebuie sa invatz pentru viitorul meu,la o materie ORIBILA,cu o profesoara GROAZNICA ,ANTIPATICA PESTE MASURA si tot ce tine de cuvintele astea.Dupa ce ca materia e cum e,nici profesoara ne te ajuta sa inveti...perfect! Oricum..macar stiu ca 12 din lectiile de la Economie trebuie sa le stiu PERFECT,daca vreau sa fiu printre primii 300 la admiterea Facultatii de Drept.A,si sa nu uit de limba romana,unde trebuie sa fiu pusa la curent din manualele claselor 9-12 si inca 4 dictionare ....

Minunat !

2 comentarii: