luni, 14 septembrie 2009

Prima zi de scoala.

Azi la ora 9 jumate m-am intalnit cu colegii ca sa mergem la deschidere.Cand am ajuns..lume noua,lume veche si ne-agreata ,lume veche si agreata si lume veche ne-importanta.
Unii sufereau de ei cat casa nebagand lumea in seama,iar altii erau aceeasi pe care ii cunoasteam si cu 3 luni in urma si am mai stat de vorba.
Bineinteles,am fost intrebata de un tip "Ce clasa esti?" -"A 11-a" -":O" .. Si de altul "Boboace,boboace?b-)" -"A 11-a !=;" Ha,in your face ! =; :))
Am cunoscut boboci..unii chiar nesperat de ok,iar altii,in special fetele,bineinteles cocalare de nu s-au mai pomenit.
Invat la etajul 2 dupa 2 ani de invatat la parter,pe un culoar plin de persoane .. uhm,nu pot sa gasesc cuvant pentru ele.Avem dirig nou,de geografie,care pare foarte tare ,sper sa si fie asa.
De maine,totul va reveni la normal ,ca anul trecut,acelasi drum spre liceu,aceeasi colegi,dar nu si acelasi profesor de franceza [:-<].


Bafta la scoala !

p.s: Everything has an end.

Un comentariu: