miercuri, 26 august 2009

178 infernal.

Pfoaaa..azi am fost la un control pentru spate impreuna cu Mary.
In drum spre Ambulatoriu,un om mai in varsta in spatele nostru din 2 in 2 secunde scotea un sunet din gura destul de familiar de noi toti : "pliam,pliam,pliam" >Nu stiu cum sa il exprim bine in cuvinte,dar nu mai conteaza.Il facea.
La intoarcere,Mary a plecat ,iar eu asteptam 178-ul in statie .Pe langa faptul ca am asteptat destul de mult dupa masina,2 Rromi [ca sa nu ziceti ca sunt rasista] s-au inghesuit pe langa mine si miroseau foarte frumos.N-am mirosit in viata mea astfel de parfum,imi pare rau ca nu i-am intrebat ce foloseau,ca vroiam sa-i cumpar lu' taik-miu cadou.
Chiar daca avea aer conditionat,era f aglomerat in masina aia si nu mai suportam acel miros frumos ptr ca mi-era ciuda,vroiam sa-l am si eu.M-am dat jos si in 20 de sec a aparut alt 178.Asta era mai liber,doar ca mureai de cald din cauza lipsei aerului conitionat ,asa ca m-am dat jos si din el dupa vreo 2 statii.
In urmatorul 178 :x viata tata ! :)) Aer conditionat,locul de onoare si vreo 3-4 persoane in afara de mine.Nu se pun cele 2 babe care erau si vorbeau atat de tare,incat ma mir ca soferul nu le-a zis ceva..macar era racoare si stateam jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu